top of page
  • kossynaar

اخت زوجي تثير شهوة كسي

زينب اختى جوزى كنت فى فترة وقعت على ضهرى وكنت محتاجة لتدليكى يومى




وجوزى كان مسافر اخت جوزى زينب عرضت المساعدة وخصوصا انى كانت


حاسة بشعور تانى ناحيتها خصوصا جسمها الفاجر عليها جسم بنت الشرموطة



زى جسم منه شلبى فى الساحر تقرؤيب نسخة وحدة وكانت زينب عايشة




معى فى البيت لما جوزى سافر بعد لما خلصت سهرتانى دخلت علشان نبتدء




المساج دخلت قلعت القميص بقت بالسنتيان واندار سبعه نمت على بطنى هى




كانت لبسه بدى هفرقع من بزازها وهوت شورت ظهر كسها دخلت بتمشى ايدها



على جسمى وتدعك فى وسطى وقريبة من طيزى لمست ايدها خلتنى اسرح




وكسى ينبض بعد شوية طلعت قعدت على طيزى وانا قبة طيزى كبيرة بقت حاسه




بكسها والبلل الا فيه الملعونة كانت لبسه الشورت بس وغرق من هياجنها وحست




بالبلل مدت ايدها بتدلك كتفى وعند بزازى بقت تحرك ايدها عند بززازى وتلمسها وشوية




لقت جسمها بتحرك وتحرك كسها فى طيزى انا كانت عينى غفلت شويه وكسى من




حركة ايدها على بزازى كان ولع انا شهونية اوى مش مختونة اتلغبت واتفجاءت مش




عارفة اعمل ايه بلف نفسى علشان اقولها كفاية وبقى كسى على كسها وهى قعده




عليا قلت ليها خالص حبيبتى انا تعبتك معى كن بزى كله خارج من السنتيان وهى




كانت مخرجه بزها كمان قمت فجاه ميلت بجسمها عليا بزها بيحك فى بزى قمت مصه شفايف




ونزلت فيا بوس امممممممممواه سحبت ايدها ودخلتها عند كسى الا فضحينى انا مع اول لمسه




قولت اههههههااااا وقعدت تلحس فى رقبتى وانا رحت فى دنيا تانية وقولها عيب كده يا زينب




انا مرات خوكى عيب يا لبوة هى نزله لحس فى رقبتى وايدها بتفرك فى حلمات بزى والتانية




نزله دعك فى كسى وقولها ياشرموطة احترمى نفسك انا بقت سايحة على الاخر نزلت ميتى نزله ولعه




قعدت زينب تفرك من كسى وبزازى انا ضايعة مش قادرة ونار فى كل جسمى احححححواه على كده كنت بموت




من الشهوة وهيجان وداخت ركبتها بين فخدى بقت تدعك فى كسى بركبتها قربت شفايفها من شفايفة انا




اتبدلت معها البوس امص اللسان كنت بموت فى مص الساان امممممممممممم الحس رقبتها بقت امد ايدى على بزها اقفش فيها ورحنا فى دنيا تانية




ونزلت بايدى على كسها ادعك فيها وقولها هموت يا لبوة النهاردةوهى تقولى احب اموت على




ايدى يا منيوكة قرصت على زنبورها من




فوف الهوت شوت وقلت اها وحووحوت ووحححححوه

8,973 views0 comments
bottom of page